مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 21 سال و 2 ماه سن داره
علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 4 روز سن داره
مهسا خانوممهسا خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

اقا زاده

1391/10/1 15:11
نویسنده : مامان خدیجه
217 بازدید
اشتراک گذاری

وای خدا بخاطر همه چی نمیدونم چطور شکر گذار باشم

دوشنبه بعد از اینکه زنگ زدم به ازمایشگاه و گفت جوابت اماده ست دلم گرفت  میترسیدم

میترسیدم از اینکه برم و بگن جنینت مشکل داره

mahsae-ali.blogfa.com اصلا جونی برام نموند تازه تمام مدارکو برداشته بودم خودمو برای همه چی اماده کرده بودم تا رسیدیم برام جونی نمونده بود ولی خدا با من بود

و جواب ازمایشم خوب بود

نمیدونید که چقده خوشحال شدیم من از خوشحالی داشتم میلرزید و پشت سر هم برای بابایت حرف میزدم

 بعد از اینکه دیگه خیالمون راحت شد رفتیم سیسمونی  فروشی و  چند تکه  لباس با جیزهای دیگه به پیشنهاد ابجی مهدیه برات خریدم

قربونت برم  نخودی من خدا کنه ازش خوشت بیاد اخه خیلی نازن

من و ابجی چند بار تا حالا هی بازم کردیم و قربون صدقه ات رفتیم اخه خیلی جیگرن

برات یه سرویس حوله و سرویس خواب  دو دست لباس و  یه ساک یه شیشه پستونک که یه عالمه جغجغه توش داره را خریدم تا انشالله سری دیگه هر موقع رفتیم شهر دوباره بقیه وسایلتو بخرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هیراد و عمه لیلاش
29 آذر 91 11:17
سلام و یه خواهش کوچولو
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید







niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اقا زاده می باشد